PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 37 | 267--280
Tytuł artykułu

Co się zmienia na rynku środków produkcji?

Warianty tytułu
What is Changing on the Market of Production Means?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono i porównano cechy rynków dóbr konsumpcyjnych i produkcyjnych. Omówiono wpływ nowych koncepcji zarządzania (reeingineering, zarządzanie wiedzą menedżerską, TQM, strategia inwestowania, strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych) na funkcjonowanie środków produkcji.
Rocznik
Tom
37
Strony
267--280
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Bibliografia
  • Hammer M., Champy J., Reeingineering w przedsiębiorstwie, Warszawa 1996.
  • Kupczyk A., Korolewska-Mróz H., Czerwonka M., Radykalne zmiany w firmie, Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne INFOR, Warszawa 1998.
  • Lacity M.C., Hirschheim R., The information systems outsourcing bandwagon, Sloan Management Review, Fall 1993.
  • Szymanowski W., Organizacja wirtualna, jej przyszłość i obszary zastosowań, referat na konferencję zorganizowaną przez WSZiM w Warszawie nt.: "Zarządzanie zmianami w polskich spółkach giełdowych i innych organizacjach u progu XXI wieku", Warszawa 2002.
  • Wojciechowski T., Marketing dóbr produkcyjnych, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, Warszawa 2000.
  • Wojciechowski T., Marketing i logistyka na rynku środków produkcji, PWE, Warszawa 1995.
  • Wojciechowski T., Rynek materiałów, PWE, Warszawa 1995.
  • Wojciechowski T., Zarządzanie sprzedażą i zakupem materiałów, PWE, Warszawa 1999.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171343717

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.