PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 1 | 257--265
Tytuł artykułu

Manažment regulácie a regulačné normy reklamy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Management Regulations and Regulatory Advertising Standards
Języki publikacji
SK
Abstrakty
EN
In this article the author presents the management regulations and regulatory advertising standards. It is characterized by the development of new technologies in advertising and draws attention to the ethical aspect. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
257--265
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • E. Nováková, V. Jandová, Reklama a její regulace, Praha: Linde Praha,a.s., 2006, s. 23.
  • P. Starchoň, Vademecum reklamy, Bratislava: UK, 2004, s. 70-71.
  • G.J. Tellis, Reklama a podpora predaja, Praha: Grada Publishing, 2000, s. 61.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171343893

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.