Czasopismo
2014
|
t. 15, z. 11, cz. 2 Zarządzanie - nowe perspektywy w dobie zmian demograficznych - w świetle badań
|
185--198
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Selected Marketing Strategies Determining Customer Satisfaction
Języki publikacji
Abstrakty
Przedsiębiorstwa powinny pamiętać, że najwyższy stopień zadowolenia bądź satysfakcji wywołują zakupy przekraczające oczekiwania, co jest główną podstawą wytwarzania lojalności nabywcy wobec ich produktów. Zapewnienie klientowi zadowolenia z kupna, konsumowania i użytkowania produktów powinno a nawet musi być stałym celem działalności marketingowej przedsiębiorstwa i jego personelu. Niniejszy artykuł jest poświęcony głównym składnikom - elementom wywołującym i wpływającym na satysfakcję klienta. (fragment tekstu)
Article raises a very important issue, which certainly is customer satisfaction. Selected strategies are characterized determining customer satisfaction. Occurring in almost all economic sectors competition makes a huge impact on profit is the level of satisfaction or customer satisfaction. The article presents the correlation between quality and price of the product, as well as marketing communication tools have been characterized. The key issue is the choice of an appropriate strategy to ensure effective communication with customers. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
185--198
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Gdańska
Bibliografia
- Al-Noorachi M. (2010), Znaczenie podziału państw świata na rynku ekonomiczne w marketingu międzynarodowym, " Przedsiębiorczość i Zarządzanie", Tom XI, Zeszyt 4, Wyd. SWSPIZ, Łódź.
- Altkorn J., Kramer T. (1998), Leksykon marketingu. PWE, Warszawa.
- Blythe J. (2002), Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa.
- Cziomer E., Zyblikiewicz L.W. (2004), Zarys współczesnych stosunków międzynarodowych, PWN Warszawa.
- Gregor B. (2002), Internet-nowy wymiar działalności organizacji [w:] B. Gregor, M. Stawiszyński, e- Commerce, Oficyna wyd. Branta, Łódź- Bydgoszcz.
- Horowitz J. (2006), Strategia obsługi klienta, PWE, Warszawa.
- Janiszewska K., Korsak R. (2009), Wiedza o reklamie, PWN, Bielsko-Biała.
- Kotler Ph. (1999), Kotler o marketingu - jak kreować i opanowywać rynki, Wyd. Profesjonalnej szkoły Biznesu, Kraków.
- Kotler Ph. (2005), Marketing, Dom wyd. REBIS, Poznań.
- Pietrzak J. (2001), Komunikacja personalna [w:] M. Rydel: Komunikacja marketingowa, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr Sp. z o.o., Gdańsk.
- Russell J.T., Lane W.R. (2000), Reklama według Ottona Leppera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa.
- Sztucki T. (1998), Encyklopedia marketingu, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
- Żurawik B., Żurawik W. (1996), Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE. Warszawa.
- http//www.google.pl/w3-folie-juran
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171344811