PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 5 | 24--27
Tytuł artykułu

Obraz młodego pokolenia w wynikach V edycji badań BKL

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Powszechnie przyjmuje się, że przedstawiciele pokolenia Y stawiają przed pracodawcami wielkie wyzwania. Jako osoby młode, pewne siebie i dobrze znające nowe technologie oczekują od firmy wysokich zarobków, szybkiego awansu i znacznej elastyczności w podejściu do czasu pracy. Jednocześnie pracodawcy, nawet jeśli widzą potencjał młodych, postrzegają ich jako osoby nielojalne. Czy jest to prawdziwy obraz młodego pokolenia, czy jedynie krzywdzące stereotypy? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
24--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171348777

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.