PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 20 | 77--86
Tytuł artykułu

Czynniki konkurencyjności nowoczesnej firmy szansą na przetrwanie na rynku na przykładzie turystyki incentywnej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Factors of the Competitiveness of the Modern Company as a Chance of Surviving on the Market on the Incentive Tourism Example
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest skupienie uwagi na wybranym aspekcie branży eventowej, a mianowicie na samym incentive, stawiając hipotezę, że globalny popyt na programy motywacyjne będzie stale się wzmacniał. Zleceniodawcy mają świadomość, jak duże zyski jest w stanie przynieść to narzędzie marketingu. Ukazując rynek travel incentive, warto zwrócić uwagę w jaki sposób przedsiębiorstwa na nim działające walczą o klienta, czyli jakie czynniki konkurencyjności dają szansę na zysk i dobrą pozycję rynkową. (abstrakt oryginalny)
EN
Focusing an attention on the selected aspect of the event industry - incentive tours, as a purpose of the present article, it was put the hypothesis that the global demand for incentive schemes constantly will be increasing. Principals are aware, as big profits is able to bring this tool of marketing. Intending to show the travel incentive market, it is worthwhile paying attention in what way enterprises on it acting they are fighting over the customer, that is what factors are giving the chance of the profit and the good market position to the competitiveness. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
77--86
Opis fizyczny
Twórcy
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, Polska
Bibliografia
  • Dobiegała-Korona B., S. Kasiewicz, Metody oceny konkurencyjności przedsiębiorstw, [w:] Kuciński K. (red.), Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce, "Materiały i Prace IFGN", tom LXXIX, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2000.
  • Gorynia M.(red.), Luka konkurencyjna na poziomie przedsiębiorstwa a przystąpienie Polski do Unii Europejskiej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2002.
  • Gorynia M., E. Łaźniewska (red.), Kompendium wiedzy o konkurencyjności, PWN Warszawa 2009.
  • Kay J., Podstawy sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1996.
  • Owen J., Zarządzanie. Czego nie uczą w szkołach biznesu, PWE, Warszawa 2003.
  • Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2006.
  • Walczak W., Niematerialne determinanty konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw, [w:] S. Lachiewicz, M. Matejun, (red.), Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2009.
  • Walczak W., Wiedza źródłem budowania przewag konkurencyjnych współczesnego przedsiębiorstwa, [w:] E. Okoń-Horodyńska, R. Wisła (red.), Kapitał intelektualny i jego ochrona, Instytut Wiedzy i Innowacji, Warszawa 2009.
  • www.meetingplanner.pl
  • www.cityevents.pl
  • www.na-czasie.pl
  • www.eventspace.pl
  • www.loungemagazyn.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171349261

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.