PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 16 | 72--83
Tytuł artykułu

Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Market of the Outside Advertisement in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama zewnętrzna zyskuje na sile i niewątpliwie stanowi dowód na to, że ludzie ją lubią. To wydaje się dosyć nierealne, że reklamę da się lubić, jednak ten rodzaj reklamy ma to do siebie, że dobrze zaprojektowany, może stanowić uzupełnienie nudnego dnia przechodniów lub podróżujących osób. Dane statystyczne dowodzą również jak wielką skalę ma outdoor dzisiaj w Polsce i na świecie. Ludzie lubią reklamę opartą na innowacyjności, nowoczesnej technologii, ruchu, ekranach LCD, bluetooth, czy ambient media. Zwykłe bilbordy już nie stanowią sensacji. Artykuł miał na celu wskazać główne obszary działań reklamy zewnętrznej oraz ukazać w liczbach to jakim zasięgiem objęła poszczególne branże gospodarki. (abstrakt oryginalny)
EN
The outdoor advertisement is making a profit on power and undoubtedly it is commanding that people like it. It seems quite unreal, that it will be possible to like the advertisement, however this kind of advertising has it to itself, that can supplements the boring day of passers-by or travelling persons. Statistical data are also showing how a great scale outdoor has today in Poland and all over the world. People like the advertisement based on innovation, modern technology, move, LCD screens, bluetooth, whether ambient media. Ordinary billboards and posters don't already constitute the sensation. The article was aimed indicating principal areas of effects of the outdoor and shows it in numbers with what reach included individual industries of the economy. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
72--83
Opis fizyczny
Twórcy
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, Polska
Bibliografia
  • Burtenshaw K., Mahon N., Bartof C., Kreatywna reklama, PWN, Warszawa 2007.
  • Lux J., Michalska-Kobiela A., Reklama, Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna "Adam", Warszawa 2001.
  • Russell J. T., Lane W. R., Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2000.
  • www.igrz.com.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171349469

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.