PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 3 | 29--35
Tytuł artykułu

Cele strategii "Europa 2020" w obszarach gospodarki opartej na wiedzy i efektywności energetycznej gospodarki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kluczowe obszary branżowe Strategia "Europa 2020" obejmuje trzy wzajemnie ze sobą powiązane priorytety: rozwój inteligentny: rozwój gospodarki opartej na wiedzy i innowacji; rozwój zrównoważony: wspieranie gospodarki efektywniej korzystającej z zasobów, bardziej przyjaznej środowisku i bardziej konkurencyjnej; rozwój sprzyjający włączeniu społecznemu: wspieranie gospodarki o wysokim poziomie zatrudnienia, zapewniającej spójność społeczną i terytorialną. Interwencje Działania 4.3. PO KL, objętego niniejszym badaniem, realizować będą cele następujących tematów przewodnich Strategii: "Unia innowacji" projekt na rzecz poprawy warunków ramowych i dostępu do finansowania badań i innowacji, tak by innowacyjne pomysły przeradzały się w nowe produkty i usługi, które z kolei przyczynią się do wzrostu gospodarczego i tworzenia nowych miejsc pracy. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
29--35
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agrotec Polska Sp. z o.o.
  • Agrotec Polska Sp. z o.o.
  • Agrotec Polska Sp. z o.o.
  • Agrotec Polska Sp. z o.o.
  • Agrotec Polska Sp. z o.o.
  • Agrotec Polska Sp. z o.o.
Bibliografia
  • COM(2010) 682 wersja ostateczna, Komunikat Komisji, Program na rzecz nowych umiejętności i zatrudnienia: europejski wkład w pełne zatrudnienie, Strasburg, dnia 23.11.2010 r.
  • CEDEFOP, 2010,Skills supply and demand in Europe Medium-term forecast up to 2020, Luxembourg: Publications Office of the European Union.
  • KOM(2008) 868 wersja ostateczna, Komunikat Komisji, Nowe umiejętności w nowych miejscach pracy. Przewidywanie wymogów rynku pracy i potrzeb w zakresie umiejętności oraz ich wzajemne dopasowywanie, Bruksela, dnia 16.12.2008.
  • COM(2010) 187, Na potrzebę przeprowadzania badań naukowych wskazuje Komunikat Komisji O uproszczeniach w realizacji programów ramowych w zakresie badań naukowych.
  • COM(2007) 496. por. E-umiejętności na XXI wiek: wspieranie konkurencyjności, wzrostu i zatrudnienia, Oraz A new strategy for the single market (Nowa strategia na rzecz jednolitego rynku), raport autorstwa Maria Montiego z 9 maja 2010 r.
  • COM(2012) 60, 2012, Komunikat Komisji, Innovating for Sustainable Growth: A Bioeconomy for Europe, Brussels,
  • COM(2010) 682 wersja ostateczna, Komunikat Komisji, Program na rzecz nowych umiejętności i zatrudnienia: europejski wkład w pełne zatrudnienie, Strasburg, dnia 23.11.2010 r.
  • KOM(2011) 815, Komunikat Komisji, Roczna analiza wzrostu gospodarczego na 2012 r., Bruksela, dnia 23.11.2011.
  • Green Jobs: Towards decent work in a sustainable, low-carbon world. Policy messages and main findings for decision makers, United Nations Environment Programme, September 2008.
  • OECD, por. Ecorys Programmes to promote environmental skills, Rotterdam, 30 June 2010, a także: The OECD Skills Strategy, Raport OECD Zatrudnienie i rozwój lokalny w kontekście zmian klimatycznych; Climate Change and Employment, Impact on employment in the European Union-25 of climate change and CO2 emission reduction measures by 2030, EU.
  • COM(2010) 682 wersja ostateczna, Komunikat Komisji, Program na rzecz nowych umiejętności i zatrudnienia: europejski wkład w pełne zatrudnienie, Strasburg, dnia 23.11.2010 r.
  • Maike Didero, 2009, The evolution of the supply and demand of e-skills in Europe.
  • UNCTAD, 2008, Badanie nt. ekonomii kultury w Europie, przeprowadzone przez KEA dla Komisji Europejskiej, 2006, wspomniany wyżej dokument roboczy Komisji nt. wyzwań stojących przed UE w zakresie wspierania innowacji oraz sprawozdanie, Creative Economy the Challenge of Assessing the Creative Economy 5 towards informed policy-making.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171350753

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.