PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 25--40
Tytuł artykułu

Innowacje w budowie wartości przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Growth of the Value Enterprise Conserns Innovation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia innowacje rozumiane jako nowa wartość dla klientów. Prezentuje dwa podejścia. Podejście pierwsze uwzględnia proces obsługi klienta jako proces tworzenia innowacji wartości dla klienta oraz drugie, którego podstawą jest łańcuch tworzenia tej wartości jako punkt widzenia strategicznej działalności firmy. Innowacje stanowią najtrudniejszą metodę wzrostu wartości klienta i przedsiębiorstwa, ale żadne przedsiębiorstwo nie może zrezygnować z takiej ścieżki wzrostu wartości. Innowacje ujmowane z punktu widzenia wartości dla klientów stanowią przełom w zarządzaniu innowacjami. (abstrakt oryginalny)
EN
Temporary innovation must be understand like new value for customers. Innovation from point of view value for clients, but not product, change the breakthrough in innovation management and condition of effectiveness of innovation strategy of enterprise. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
25--40
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
Bibliografia
  • Christensen C.M., Coping with Your Organization's Innovations Capabilities, [w:] Leading for Innovation and Organizing for Results, The Drucker Foundations, New York 2002.
  • Christensen C.M., Przełomowe innowacje, Wydawnictwa Profesjonalne PWN, Warszawa 2010.
  • Christensen C.M., Raynor M., Innowacje. Napęd wzrostu, Harvard Business School Press, 2008, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2008.
  • Dobiegała-Korona B., Innowacje a zarządzanie wiedza o kliencie, [w:] H. Brdulak, T. Gołębiowski (red.), Wspólna Europa. Innowacyjność w działalności przedsiębiorstw, Difin, Warszawa 2003.
  • Dobiegała-Korona B., Od baz danych do dialogu, "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie" 2007, nr 3(4)
  • Dobiegała-Korona B., Zarządzanie innowacją jako wartością dla klienta, [w:] A. Herman, K. Poznańska (red.), Przedsiębiorstwo wobec wyzwań globalnych, 2008.
  • Fisk P., Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2009.
  • Harris E.K., Customer Service. A Practical Approach, Prentice Hall 2010.
  • Kelly S., Customer Intelligence. From Data to Dialog, John Wiley & Sons Ltd. 2006.
  • Kumar V., Zarządzanie wartością klientów, Wydawnictwa Profesjonalne PWN, Warszawa 2009.
  • Noga A., Teorie przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 2009.
  • Porter M.E., Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników, One Press 2006.
  • Tomke S.T., Hoppel von E., Customer as Innovators. A New Way to Create Value, "Harvard Business Review" 2002, nr 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171354227

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.