Warianty tytułu
Corporate Social Responsibility (CSR ) in the Activity of TSL Sector enterprises in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł przedstawia zagadnienie społecznej odpowiedzialności biznesu CSR w strategiach przedsiębiorstw branży TSL w Polsce. W dobie rosnącej konkurencji i wzrastającej samoświadomości podmiotów gospodarczych ta problematyka nabiera szczególnego znaczenia, staje się niezbędnym elementem w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Klienci firm z branży TSL oczekują, że będą one coraz mniej degradowały środowisko naturalne, a ich wartości społeczne będą zbieżne ze strategiami przewidywanymi do realizacji przez prawodawstwo i ustalenia w zakresie zrównoważonego rozwoju. (abstrakt oryginalny)
The article presents the issue of corporate social responsibility CSR business strategies TSL sector in Poland. In an era of increasing competition and increasing self-awareness of economic operators these problems is of particular importance, it becomes an essential element in the functioning of businesses. Customers TSL companies expect that they will be getting less degraded environment and their social values are consistent with the strategies envisaged for the implementation of the legislation and arrangements for sustainable development. (original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Częstochowska
autor
- Politechnika Częstochowska
Bibliografia
- 1. Cleaner and Safer Road Transport, November, 2009, Brussels, www.transportenvironment.org.
- 2. ETSC - European Transport Safety Council, www.etsc.eu/home.php.
- 3. Główny Urząd Statystyczny, Transport - wyniki działalności w 2008 roku.
- 4. Mendelski J., Po szynach po drogach, "Wiedza i życie", nr 11, 1997.
- 5. www.eurologistics.pl.
- 6. http://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/transport-i-spedycja/item/8267-perspektywy-rynku-tslw-2013-roku.
- 7. www.polska.raben-group.com.
- ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171355429