PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 54--61
Tytuł artykułu

The Coaching Maps - geneza innowacyjnego narzędzia

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Coaching Maps - Innovative Tool, Origin and Implementation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest analiza innowacyjnego produktu - The Coaching Maps - jego genezy i wdrożenia, a powstałego w wyniku badań naukowych z zakresu socjologii gospodarki i psychologii biznesu. Jest to swoistego rodzaju produkt adekwatny do kontekstu społecznogospodarczego XXI wieku będący wynikiem połączenia pracy naukowej z doświadczeniem praktycznym w zakresie zarządzania wiedzą, szkoleń i coachingu. Analiza studium przypadku dotyczy genezy powstania wspomnianej innowacji oraz procesu kreowania innowacji jako interaktywnego procesu społecznego. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the article is analysis of the innovative product - The Coachng Maps - its origin and implementation. The tool was created as result of the research in economic sociology and business psychology. It is product relevant to contemporary social and economic context in 21 century as result of scientific research and practice regarding knowledge management, training and coaching. The analysis of case study concern origin of innovation and process building innovation as interactive social process. Implementation of the innovation will be the second part of the analysis, especially in the context of entrepreneurial model in 21 century. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
54--61
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Opolski
Bibliografia
  • Alper E., Babinski T. i Cesvet B. (2010). Kapitał konwersacyjny. Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawiać. Warszawa: Wolters Kluwer.
  • Ash A. (red.) (2003). Post-fordism. A Reader. Oxford: Blackwell Publishing House.
  • Barber B. (1997). Dżihad kontra McŚwiat. Przeł. H. Jankowska. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
  • Bauman Z. (2006). Płynna nowoczesność. Przeł. T. Kunz. Kraków: Wydawnictwo Literackie.
  • Bauman Z. (2007) Płynne życie. Przeł. T. Kunz. Kraków: Wydawnictwo Literackie.
  • Beck U. (2002). Społeczeństwo ryzyka. W drodze do innej nowoczesności. Przeł. St. Cieśla. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
  • Beck U., Giddens A. i Lash S. (2009). Modernizacja refleksyjna. Polityka, tradycja i estetyka w porządku społecznym nowoczesności. Przeł. J. Konieczny. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Castells M. (2007). Społeczeństwo sieci. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Cohen R. i Kennedy P. (2007). Global Sociology. Basingstoke: Palgrave.
  • Davies A., Fidler D. i Gorbis M. (2011). Future Work Skills 2020. Phoenix: Institute for the Future for University of Phoenix Research Institute.
  • Denzin N.K. i Lincoln Y.S. (2009). Metodologia badań jakościowych. Red. nauk. K. Podemski. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Descy P. i Tessaring M. (2002). Training and learning for competence. Second Report on Vocational Training research in Europe. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities.
  • Drucker P. (1999a). Społeczeństwo pokapitalistyczne. Przeł. G. Kranas. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Drucker P. (1999b). Zarządzanie w XXI wieku. Przeł. B. Kacprzyńska. Warszawa: Wydawnictwo MUZA SA.
  • Estes C.P. (2001). Biegnąca z wilkami. Przeł. A. Cioch. Poznań: Wydawnictwo Zysk i s-ka.
  • EU. (2010). New Skills for New Jobs: Action Now. Brussels: European Union Commission.
  • Florida R. (2004). The Rise of the Creative Class. And How its Transforming Work, Leisure, Community and Everyday Life. New York: Basic Brooks.
  • Granovetter M. (1973). The Strenght of Weak Ties. American Journal of Sociology, 78(6), 1360-1380.
  • Held D. i McGrew A. (2003). The Global Transformation Reader. An Introduction to the Globalization Debate. Cambridge: Polity Press.
  • Kostera M. (2010). Antropologia organizacji. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Kurt R. (2004). Hermeneutik. Eine sozialwissenschaftliche Einfuerung. Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft mbH.
  • Le Doux J. (2000). Mózg emocjonalny. Tajemnicze podstawy życia emocjonalnego. Poznań: Wydawnictwo Media Rodzina.
  • Naisbitt J. (1997). Megatrendy. Dziesięć kierunków zmieniających życie. Poznań: Zysk i s-ka.
  • Rifkin J. (2001). Koniec pracy. Schyłek siły roboczej na świecie i początek ery postrynkowej. Przeł. E. Kania. Wrocław: Wydawnictwo Dolnośląskie.
  • Rifkin J. (2003). Wiek dostępu. Nowa kultura hiperkapitalizmu, w której płaci się za każdą chwilą życia. Przeł. E. Kania. Wrocław: Wydawnictwo Dolnośląskie.
  • Sennett R. (2006). Korozja charakteru. Osobiste konsekwencje pracy w nowym kapitalizmie. Przeł. J. Dzierzgowski i Ł. Mikołajewski. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
  • Sennett R. (2010). Kultura nowego kapitalizmu. Przeł. G. Brzozowski i K. Osłowski. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA.
  • Sull D. (2009). How to Thrive in Turbulent Markets. Harvard Business Review, 2.
  • Thurow L. (1999). Przyszłość kapitalizmu. Jak dzisiejsze siły ekonomiczne kształtują świat jutra. Przeł. L. Czyżewski. Wrocław: Wydawnictwo Dolnośląskie.
  • Toffler A. i Toffler H. (2007). Rewolucyjne bogactwo. Przeł. P. Kwiatkowski. Wrocław: Wydawnictwo Kurpisz S.A.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171355891

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.