PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 183--207
Tytuł artykułu

Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy - model Kano

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Analysis of Promotion Tools with Customer Satisfaction - Kano Model
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Satysfakcja klienta jest kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie organizacji. W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących wpływu narzędzi promocji na satysfakcję nabywcy. Jako narzędzie badawcze wykorzystano model Kano. Obecnie hipermarkety stosują przeróżne narzędzia promocji, które często w dużym stopniu wpływają na satysfakcję konsumentów. (abstrakt oryginalny)
EN
Customer satisfaction is a key factor in determining the success of the organization. The article presents results of studies regarding the impact of promotion tools on customer satisfaction. Kano model was used as a research tool. At present hypermarkets apply various tools of the promotion which often to a large extent influence the satisfaction of consumers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
183--207
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Bibliografia
  • Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2003.
  • Barciński M., Kierunek 2010 - społeczność, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 1.
  • Bickerton P., Bickerton M., Pardesi U., Marketing w Internecie, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
  • Borusiak B., Merchandising, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005.
  • Czarnecki A., Product placement - niekonwencjonalny sposób promocji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003.
  • Dejnaka A., Strategia marki, produktów i usług reklamy, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  • Drzazga M., Systemy promocji przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006.
  • Gawroński S., Media relations - współpraca dziennikarzy i specjalistów PR, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2006.
  • Kędzior Z., Warunki zakupu a zachowania nabywcze konsumentów, "Handel Wewnętrzny" 2001, nr 1.
  • Kieżel E. (red.), Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
  • Klisiński J., Marketing, Wyższa Szkoła Menedżerska, Legnica 2004.
  • Kosson G., W stronę Waldenu, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 9.
  • Kotler P., Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2005.
  • Kotler P., Marketing od A do Z, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
  • Kozłowska A., Reklama - techniki perswazyjne, Wydawnictwo SGH, Warszawa 2011.
  • Mazur J. (red.), Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2002.
  • Nowacki R., Reklama - podręcznik, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2006.
  • Orzechowski J., Wierzchoń M. (red.), Nowe trendy w reklamie - między nauką a praktyką, Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej Academica, Warszawa 2010.
  • Olędzki J., Tworzydło D. (red.), Public relations - znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Polskie Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 2006.
  • Pabian A., Promocja - nowoczesne środki i formy, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2008.
  • Patten D., Skuteczny marketing w małej firmie, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2009.
  • Pickton D., Broderick A., Integrated Marketing Communications, Pearson Education Ltd, Harlow, England 2001.
  • Rozwadowska B., Public relations - teoria, praktyka, perspektywy, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2002.
  • Rydel M. (red.), Komunikacja marketingowa, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr Sp. z o.o., Gdańsk 2001.
  • Tkaczyk J., Kampanie marketingu szeptanego, "Marketing w Praktyce" 2007, nr 11.
  • Wasilewska-Węgrzyn M., Cienka granica PP, "Marketing w Praktyce" 2006, nr 8.
  • Wasilewska-Węgrzyn M., Reklama teaserowa, "Marketing w Praktyce" 2006, nr 2.
  • Wiktor J. W., Promocja - system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Polskie Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 2006.
  • Wittich M., Prosument na granicy dwóch światów, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 9.
  • Zatwarnicka-Madura B., Techniki sprzedaży osobistej, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171355955

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.