Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Use of Hybrid C&Rt-Logit Model in Churn Analysis
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest zastosowanie modelu hybrydowego C&RT-logit w analizie migracji klientów sieci Orange. O analizie migracji klientów w literaturze z zakresu marketingu relacji wspomina się przy okazji zagadnienia utrzymania klienta (model ACURA, cykl życia klienta) oraz satysfakcji i lojalności nabywców.(fragment tekstu)
The purpose of this article is to use the hybrid C&RT-logit model in churn analysis in Orange telecom company. The combination of decision tree (C&RT algorithm) with logistic model improved the accuracy of prediction and enriched the interpretation of model. The dataset used during the study comes from KKD Cup in 2009.(original abstract)
Rocznik
Strony
90--102
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
- Breiman L., Friedman J.H., Olshen R.A., Stone C.J.: Classification and Regression Trees. Wadsworth International Group, Belmont, CA, 1984.
- Gatnar E.: Nieparametryczna metoda dyskryminacji i regresji. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
- Gummesson E.: Total relationship marketing. Third Edition. Butterworth-Heinemann, Oxford 2008.
- Łapczyński M.: Drzewa klasyfikacyjne w badaniach rynkowych i marketingowych. UE w Krakowie, Kraków 2010.
- Lindahl W.E., Winship C.: A Logit Model with Interactions for Predicting Major Gift Donors. "Research in Higher Education" 1994, Vol. 35, No. 6.
- Sheth J.N., Parvatiyar A.: Relationship Marketing in Consumer Markets. Antecedents and Consequences. W: Handbook of Relationship Marketing. Eds. J.N. Sheth, A. Parvatiyar. Sage Publications, California 2000.
- Steinberg D., Cardell N.S.: The hybrid CART-logit model in classification and data mining, www.salford-systems.com, 1998 [10.01.2008].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171356321