PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 40 | 289--301
Tytuł artykułu

Employer branding po sąsiedzku, czyli jak buduje się wizerunek w toruńskiej korporacji - NEUCA są z pomocą AIESEC

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Local Employer Branding. How is it Build in the NEUCA Company with a Support of a Student Organization AIESEC
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest problematyce employer brandingu. autorka skupia się w szczególności na jego lokalnym wymiarze, prezentując działania miejscowej korporacji - Grupy Kapitałowej NEUCA SA. Stawia także hipotezę, że współpraca lidera dystrybucji farmaceutycznej z toruńskim oddziałem AIESEC ma pozytywny wpływ na jej wizerunek zarówno wśród obecnych pracowników, jak i w środowisku akademickim. (abstrakt oryginalny)
EN
Companies wants to be seen as best ones when it comes to their products and services, at the same time with being perceived as well managed, the ones that apply quality standards and are socially responsible and the most desirable employers on the market. as an example, the author used the local company neuca, which is a leader of the pharmaceutical products wholesaling in poland. The author considered employer branding idea as a tool used in companies in order to win the best possible employees and the retention of the held ones. Good reputation built within years, pays back with the higher sales and the popularity of the company in the employers rankings, which brings us to the goal - getting the best possible employees. Neuca is going by this road for a few years now and thanks to the proper employer branding policy implemented and a support of Aiesec, can now be sure that is the one of the most desirable employers on the local market. (original abstract)
Rocznik
Tom
40
Strony
289--301
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Adamczyk M., Kubasiak M., (2009), Employer Branding - budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku pracy, [w:] U. Gołaczewska-Kaczan (red.), Czas na EB. Employer Branding & Corporate Social Responsibility, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok.
  • Berłowski P., Turłukowska J., (2013), Zewnętrzny i wewnętrzny employer branding - korzyści z konsekwentnego budowania wizerunku firmy jako pracodawcy na przykładzie Mars Polska, http://www.kadry.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/zewnetrzny-i-wewnetrzny-employerbranding-korzysci-z-konsekwentnego-budowania-wizerunku-firmy-jako-pracodawcy-naprzykladzie-mars-polska [dostęp 26.03.2013]
  • Black S., (2001), Public Relations, Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Klimczak K., (2009), Employer Branding - czemu ma służyć?, [w:] U. Gołaszewska-Kaczan (red.), Czas na EB. Employer Branding & Corporate Social Responsibility, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok.
  • Kozłowski M., (2012), Employer Branding - budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku, Wolters Kluwer polska sp. z o.o., Warszawa.
  • Macnar a., (2013), 7 najbardziej skutecznych praktyk employer branding, czyli co sprawia, że firma staje się Idealnym Pracodawcą, "Uniwersum top 100. Idealny Pracodawca" http://www.employerbrandingtoday.com/pl/2009/11/30/7-najbardziejskutecznychpraktyk-employer-branding-czyli-co-sprawia-ze-firma-stajesieidealnym-pracodawca [dostęp 25.03.2013].
  • Zemler Z., (1992), Public Relations - kreowanie reputacji firmy, Wydawnictwo poltext, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171356923

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.