PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 2 | 88--96
Tytuł artykułu

Systemy informatyczne CRM w kształtowaniu strategii biznesowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
CRM Systems in Shaping the Business Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono zagadnienia dotyczące wdrażania systemów informatycznych zarządzania, przedstawiono również determinanty skutecznego wdrożenia systemów informatycznych. Zwrócono uwagę na specyfikę wdrażania systemów klasy CRM. Na podstawie przeglądu wybranych systemów klasy CRM sformułowano etapy wdrożenia systemu klasy CRM i rolę tych systemów w strategii biznesowej przedsiębiorstwa. (abstrakt oryginalny)
EN
In this article author describes implementation of information system in enterprise and shows the main determinants of effective implementation. Author shows the main steps of implementation of customer relationship management system in enterprise as a part of business strategy. One of the part of this article is characteristics of method of building CRM in business. The implementation of CRM information system in business can take advantage for enterprise but not all implementation can be successful. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
88--96
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Bibliografia
  • Nowicki A. (red.), Komputerowe wspomaganie biznesu, Placet, Warszawa 2006.
  • Olszak C.M., Sroka H., Zintegrowane systemy informatyczne zarządzania, Akademia Ekonomiczna Katowice, Katowice 2001.
  • Kisielnicki J., Sroka H., Systemy Informacyjne biznesu, Placet, Warszawa 2006.
  • Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J., Zarządzanie relacjami z klientem, Difin, Warszawa 2004.
  • Newell F., Lojalność.com, IFC PRESS, Kraków 2002.
  • Chmielarz W., Analiza i projektowanie systemów informatycznych zarządzani, Wykłady, rok akademicki 2005/2006, Uniwersytet Warszawski, http://www2.wz.uw.edu.pl/ksiz/download/wch/Cale.pdf.
  • Chmielarz W., Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie, Wykłady, rok akademicki 2005/2006, Uniwersytet Warszawski, http://www2.wz.uw.edu.pl/ksiz/download/wch/SochaczewMIS.pdf.
  • Kenzelmann P., Kształtowanie dobrych relacji z klientami. BC Edukacja, Warszawa 2008.
  • Stachowicz-Stanusch A., Stanuch M., CRM. Przewodnik dla wdrażających. Wyd. Placet, Warszawa 2007.
  • Mazur A., Mazur D., Jak wdrożyć CRM w małej i średniej firmie?, Wyd. MADAR Sp. z o.o., Zabrze 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171358015

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.