PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1 | 61--63
Tytuł artykułu

Wirtualne społeczności i blogowanie w relacjach inwestorskich

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Świat biznesu podlega przemianom w zakresie wielu dziedzin. Jedynie aktywne i angażujące się w rzetelną działalność firmy mają szansę na pokonanie swojej konkurencji. Zmiany technologiczne oraz rozwiązania internetowe mają wpływ na coraz więcej dziedzin życia, także na relacje inwestorskie. Istnieje wiele możliwości komunikacyjnych oraz narzędzi nowoczesnego inwestora, opartych na nowych mediach, które pozwalają na zapewnienie skutecznego przepływu informacji między spółką a rynkiem. W relacjach inwestorskich ogromną rolę odgrywa Internet, który jest najbardziej dynamicznie zmieniającą się płaszczyzną komunikacji. Rewolucja narzędzi web 2.0 zmieniła sposób prowadzenia działań z zakresu investor relations. W wielu firmach na świecie, widać wykorzystanie wirtualnych społeczności i blogów internetowych, co świadczy o otwartości wobec zmieniających się potrzeb rynku. W pierwszej części artykułu zostaną omówione podstawowe zagadnienia z zakresu investor relations. Druga część, która została opracowana na podstawie autorskich badań, wskaże poziom wykorzystania i otwartości polskich spółek giełdowych na nowinki technologiczne. Trzecia część zobrazuje możliwości i wyzwania stawiane nowoczesnym relacjom inwestorskim w zakresie wirtualnych społeczności i blogowania oraz pomysły odnośnie do poszerzania funkcjonalności narzędzi jakimi dysponują spółki w zakresie IR online. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
61--63
Opis fizyczny
Twórcy
  • KGHM Polska Miedź S.A.
Bibliografia
  • Biernacki, P., 2010, Media społecznościowe w relacjach inwestorskich, Akcjonariusz, Nr 2, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
  • Dziwnego, D., 2009, Idea zrównoważonego rozwoju w relacjach inwestorskich, [w:] Sidorczuk-Pietraszko, E., 2009, Funkcjonowanie przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju i gospodarki opartej na wiedzy, WSE, Białystok.
  • Szczupaczyńska, P., 2009, (Nie)udolny dialog z inwestorem, Biznes.
  • Szymańska, A., 2005, Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex.
  • Infoinwestor.pl, 2010, Akcjonariusz, Nr 2, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171358857

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.