Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule przedstawiono znaczenie Internetu jako narzędzia reklamowego wykorzystywanego w działalności przedsiębiorstw turystycznych. W pierwszej części omówiono Internet, jako medium reklamowe, dokonując charakterystyki różnych form reklamy internetowej. Następnie zaprezentowano wyniki badań ankietowych zastosowania Internetu, jako narzędzia reklamy wykorzystywanego przez przedsiębiorstwa turystyczne na przykładzie Centrum konferencyjno - bankietowe "Knieja" w Supraślu świadczącego usługi noclegowe, gastronomiczne, konferencyjne oraz szkoleniowe. W końcowej części artykułu dokonano oceny reklamy internetowej przedsiębiorstwa turystycznego "Knieja". (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Bienias T., Internet, Wydawnictwo Znak, Kraków 1998.
- Chmielarz W., Zarządzanie w turystyce. Wspomaganie działalności biur turystycznych przez Internet, Wydawnictwo Naukowo - Dydaktyczne WSOTiH w Warszawie, Warszawa 2003.
- Grzesiak P., Jak zarabiać w Internecie, HELION, Gliwice 2007.
- Kaznowski D., Nowy marketing w Internecie, DIFIN, Warszawa 2007.
- Nowacki R., Reklama podręcznik, DIFIN, Warszawa 2005, s.129.
- Smektała T., Public relations w Internecie, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2006.
- www.halgen.com.pl/knieja.php?action=3 (stan na dzień 16 luty 2009).
- www.infoguru.pl/trendy-w-marketingu-online-promocja-marki-firmy-w-internecie.html (stan na dzień 28.01.2008).
- www.siteimpulse.com/index.php?pid=7&subpid=13 (stan na dzień 29 stycznia 2008).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171360593