PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 34 Wymiary logistyki - ujęcie holistyczne | 115--126
Tytuł artykułu

Logistyczna obsługa klientów sklepów internetowych przez przedsiębiorstwa TSL

Warianty tytułu
The Logistics Customer Service Web Shop by Enterprise TSL
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie prezentuje proces logistycznej obsługi klientów sklepów internetowych, gdzie dostawy świadczone są przez przedsiębiorstwa TSL. Handel on-line jest najszybciej rozwijającym się kanałem dystrybucji produktów, a obsługa klienta indywidualnego decyduje o zadowoleniu z zakupu, pozycji firmy na rynku i jej sukcesie. Przedsiębiorstwa TSL obsługujące dostawy B2C tworzą i realizują wartość dodaną w postaci przepływu informacji i rozwiązywania problemów klientów, dostarczają systemowych i synergicznych rozwiązań w sferze kosztów. Opracowanie przedstawia ocenę logistycznej obsługi klienta w opinii konsumentów, gdzie jakość dostaw zaraz po cenie produktu jest najważniejszym kryterium wyboru sprzedawcy. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the process of logistics customer service online stores where supplies are provided by the company TSL. Trading on-line is the fastest growing distribution channel for products and customer service for the satisfaction of individual decides to purchase the company's position in the market and its success. The TSL enterprises supports B2C supplies create and implement value-added in the form of information and solve of the customer problems, provide the system and synergistic solutions in the area of cost. The paper presents the assessment of logistics customer service, in the opinion of consumers, where the quality of supply as soon as the price of the product is the most important criterion for choosing the dealer. (original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Ballou R.H. (1997), Business Logistics Management, Wyd. Prentice-Hall, Englewood Cliffs, New York.
  • Blaik P. (2001), Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania, PWE, Warszawa.
  • Coyle J.J., Bardi E.J., Langley C.J. (1996), The Management of Business Logistics, West Publishing Company, St. Paul.
  • Fronckiewicz E. (2006), Marketing internetowy, PWN, Warszawa.
  • http://aukcjostat.pl/(13.02.2012).
  • https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match=43680200556 (22.08.2013).
  • http://info.ceneo.pl/o-ceneo/(19.01.2012).
  • http://www.siodemka.com/tracking/6630008872572/ (20.08.2013).
  • Kalakota R., Whinston A.B. (1996), Frontiers of Electronic Commerce, Addison-Wesley Publishing Company, New York.
  • Kaplan R.S., Norton D.P. (2013), Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie, PWN, Warszawa.
  • Kempny D. (2001), Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa.
  • Kryciak W., Przeliorz K. (2006), Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy, Helion, Gliwice.
  • Mazurek-Łopacińska K. (1997), Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej, Wyd. AE, Wrocław.
  • Pomykalski A. (2005), Zarządzanie i planowanie marketingowe, PWN, Warszawa.
  • Porter M.E. (1998), Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance, The Frez Press, New York.
  • Wojciechowski T. (2007), Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Wyd. Difin, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361157

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.