PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 61 Znaczenie samorządu terytorialnego dla rozwoju regionalnego w Polsce, Niemczech i na Ukrainie.VI Forum Samorządowe. I Międzynarodowe Forum Samorządowe | 237--249
Tytuł artykułu

Wykorzystanie instrumentów promocji oraz samorząd lokalny przykładzie Miasta Szczecin

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Die Ausnutzung der Promotioninstrumenten von der Lokalen Selbstverwaltung am Beispiel der Stadt Stettin
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest identyfikacja instrumentów promocji stosowanych przez miasto Szczecin oraz określenie znaczenia promocji w rozwoju lokalnym(fragment tekstu)
EN
Die territoriale Selbstverwaltung hat Rücksicht auf die lokalen Entwicklung in der Gemeinde, im Kreis, in der Stadt und aus diesem Grund soll die Initiativen aufnehmen, die Entwicklung des Tourismus unterstützen. Eine aus solchen Tätigkeiten ist weit bekannte Promotion der lokalen touristischen Produkten. Die ausnutzenden zu diesem Zwecke Promotioninstrumenten haben einen großen Einfl uss auf die Zahl der Touristen, Konkurrenzfähigkeit einer Stadt und Attraktivität der Investitionen. Ziel der vorliegenden Arbeit ist es Identifi zierung der Promotioninstrumenten, die Stadt Stettin benutzt und auch Bestimmung der Promotionbedeutung in der lokalen Entwicklung(author's abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Czornik M., Promocja miasta, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice 2000.
  • Filipiak B., Kogut M., Szewczuk A., Zioło M., Rozwój lokalny i regionalny. Uwarunkowania, finanse, procedury, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001
  • Kornak A., Rapacz A., Zarządzanie turystyką i jej podmiotami w miejscowości i regionie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2001.
  • Kruczek Z., Walas B., Promocja i informacja turystyczna, Proksenia, Kraków 2004.
  • Kunce R., Promocja turystyki, w: A. Gordon (red.), Turystyka w gminie i powiecie, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa 2003.
  • Kurek J. (red.), Turystyka, PWN, Warszawa 2008.
  • Lambin J.J., Strategiczne zarządzanie marketingowe, PWN, Warszawa 2001.
  • Panasiuk A. (red.), Marketing usług turystycznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
  • Rapacz A. (red.), Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce rynkowej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2001.
  • Szromnik A., Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2007.
  • Śniadek J., Public relations jako forma promocji turystycznej regionu (na przykładzie gmin powiatu leszczyńskiego), w: A. Panasiuk (red.), Markowe produkty turystyczne, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin-Niechorze 2004
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361205

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.