PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 7 | nr 1-4 | 113--131
Tytuł artykułu

Przegląd poglądów na rolę komunikacji w organizacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Outline of view on the Role of Communication in Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pracy dokonano przeglądu różnych opracowań poświęconych problematyce komunikacji w miejscu pracy. Zwrócono uwagę na różne rodzaje komunikacji interpersonalnej, strukturę kontaktów między pracownikami oraz z klientami firmy. Wyspecyfikowano sposoby komunikowania się wewnątrz organizacji w układzie: góra - dół oraz poziomym. Omówiono nowe możliwości komunikacji, jakie dają np. telefon, Intranet czy Internet oraz skomentowano obawy pracowników odnośnie posługiwania się nimi. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the process of communication in the workplace, identified communication in the structure of groups and organizations, in contact with the customer. Discusses the organizational changes in the processes of communication - telephone communication (job interviews, customer service) and Internet (writing longer and shorter messages). Characterized pictorial communication (multimedia presentations, emoticons), flavor and the sound that accompanies clients more often. (original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
113--131
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wydział Zarządzania w Ciechanowie (WSM)
Bibliografia
  • Berkowitz E. N., Kerin R. A., Rudelius W. (1989) Marketing, Homewood-Boston.
  • BusinessClick, Błędy w zarządzaniu w aspekcie komunikacji interpersonalnej, Raport, http://www.hrm.pl/content/view/9/50/.
  • Dąbrowska A. (2010) Marketing pachnący sukcesem, "Marketingu w Praktyce" nr 10 (152).
  • Dobek-Ostrowska B. (red) (1998) Współczesne systemy komunikowania, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
  • Few S. (2006) Visual Communication, Cognos Innovation Center for Performance Management, September 13, 2006.
  • Gilbert A. (2008) What the Nose Knows, Publisher Crown.
  • http://witaaminkaa.blox.pl/2010/11/Instrukcja-Obslugi-Dziecka.html
  • Kenawy M., Borowiak K.; Przekaz bez zakłóceń; http://kadry.infor.pl/kadry/hrm/komunikacja/artykuly/74004,przekaz_bez_zaklocen.html.
  • Knapp M. L. (2000) Hall J. A., Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2000.
  • Komunikacja a konflikty w pracy, INFOR, Artykuł z dnia: 2008-04-01.
  • Komunikacja interpersonalna w pracy, http://www.egospodarka.pl/68187, Komunikacja-interpersonalna-w-pracy,1,20,2.html, 12.07.2011, 12:52.
  • Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy, http://pl.shvoong.com/business- management/management/1784460-komunikacja-interpersonalna-miejscu-pracy/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361271

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.