PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 15 | 131--139
Tytuł artykułu

Budowanie relacji partnerskich poprzez wystawiennictwo

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Building Partner Relationships Through Exhibition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest wskazanie roli wystawiennictwa w budowie relacji partnerskich między podmiotami gospodarczymi. Pierwsza część artykułu wskazuje sens tworzenia więzi partnerskich z klientami na zmieniającym się rynku. Druga przedstawia nowoczesne formy wystawiennictwa w branży odzieżowej. Natomiast trzecia część powstała na podstawie obserwacji uczestniczącej i pokazuje wpływ wystawiennictwa na budowanie więzi partnerskich. Z przeprowadzonej obserwacji wynika, iż wystawiennictwo to sztuka kreowania relacji między wystawcą a zwiedzającym, która wymaga od wystawcy fachowych umiejętności. (abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of this article is to indicate the important role of exhibition in building partner relationships between economic subjects. The first part of the article shows the sense of creating partnership ties with clients on a changeable market. The second one presents modern types of exhibitions in clothing industry. Part three is based on some observations of the author and shows the impact of the process of exhibiting on building partner relationships. The research also proves that exhibiting is the art of creating relations between the exhibitor and the visitor, which requires incredible professional skills from the exhibitor. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
131--139
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • 10. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland wspiera pozytywne trendy w rozwoju rynku modowego (2014), Onet Moda, http://kobieta.onet.pl/moda/10-edycja-fashionphilosophy-fashionweek-poland-wspiera-pozytywne-trendy-w-rozwoju/8wb5n (dostęp: 15.06.2014).
  • Beemer B.C., Shook R.L (2010), Konsument w centrum uwagi, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa.
  • Bilińska-Reformat K. (red.) (2009), Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian, Placet, Warszawa.
  • Dziewanowska K. (2012), Relacje i lojalność klientów w marketingu, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
  • Fonfara K. (2004), Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa.
  • Gębarowski M. (2010), Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Regan Consulting Sp. z o.o., Gdańsk.
  • Idea (2014), FashionPhilosophy Fashion Week Poland, www.http://fashionweek.pl/pl/ fashionphilosophy/idea/, (dostęp: 15.06.2014).
  • Mitręga M. (2005), Marketing relacji, CeDeWu Sp. z o.o., Warszawa.
  • Mróz B. (2013), Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.
  • O nas (2014), High Fashion, http://highfashiondays.pl/index.php/onas/ (dostęp: 15.06.2014).
  • Ostrowska I. (2010), Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki. Na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych, Wydawnictwo naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.
  • Otto J. (2001), Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck, Warszawa.
  • Witczak O. (red.) (2008), Budowanie związków z klientami na rynku business to business, CeDeWu Sp. z o.o., Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361421

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.