PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 57 E-gospodarka w Polsce. Stan obecny i perspektywy rozwoju.Cz. I | 85--94
Tytuł artykułu

Sektor B2C w Polsce - badanie działalności rynkowych stosowanych przez wybrane serwisy e-commerce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
B2C Sector in Poland - Examine the Market Activities Undertaken by Selected Polish E-commerce Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internetowy sektor Business-to-Consumer (B2C) charakteryzuje olbrzymia zmienność, widoczna zwłaszcza wśród sklepów internetowych (część z nich znika z rynku, jednak bardzo szybko pojawiają się nowe). Według danych pochodzących z pasażu handlowego Sklepy24.pl, w 2008 roku w Internecie działało około 5 tysięcy sklepów współpracujących z pasażem, natomiast w pierwszym kwartale 2010 roku było ich już ponad 6,7 tysiąca. W dużej części zasypywały one konsumentów tradycyjnymi działaniami promocyjnymi powiązanymi z produktem i ceną, które niczym nie wyróżniały nadawcy takich komunikatów spośród innych sklepów o podobnym profilu działalności. Często stosowane przez sklepy działania były z punktu widzenia konsumentów niepotrzebne, a nawet odbierane jako niechciane informacje.(fragment tekstu)
EN
Recognition of the consumer preferences in relation to the factors by which the trading services try to influence the Internet users will enable a better fulfilment of the consumers' expectations and the development of effective forms of communication facilitating the sales process. The article presents the chosen findings of three stages of the empirical research.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • Małek A., Hoopla.pl ogłosiła upadłość, MCI sprzedał akcje za 1 zł, w: IDG.pl, 02.10.2008, http://www.idg.pl
  • Pelc M., Karbowski M., Polski Internet 2008/2009, w: Gemius, Warszawa: luty 2009, http://www.gemius.pl
  • Polski rynek e-commerce (brak autora) w: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, 25.03.2009, http://www.smb.pl
  • Sławińska M., Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym. PWE, Warszawa 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361515

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.