PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 56 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie. | 305--314
Tytuł artykułu

Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Services of Water Tram on the Gulf of Gdansk as a Result of the Cooperation of Local Government in the Pomeranian Province
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Od czterech lat w sezonie letnim uruchamiane są tramwaje wodne pełniące funkcję komunikacji wodnej i atrakcji turystycznej Zatoki Gdańskiej. Tramwaje wodne pływają między przystaniami w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Jastarni i Helu. Projekt ten powstał z inicjatywy władz samorządów województwa pomorskiego. Popularność rejsów jest bardzo wysoka. Z usług tramwaju wodnego korzystają zarówno turyści, jak i mieszkańcy regionu. Z perspektywy czasu aktualnym problemem wydaje się próba oceny inicjatywy oraz usług tego środka transportu.(abstrakt oryginalny)
EN
For four years, during the summer season there are water trams on the Gulf of Gdansk, serving as a communications and local tourist attractions. Trams operate between water harbors in Gdansk, Gdynia, Sopot, Hel and Jastarnia. This project is an initiative of the local authorities, the Pomeranian Voivodeship. The popularity of these cruises is very high. Both tourists and inhabitants of the region use services of the water tram. From a time perspective, the current problem seems to be an attempt to evaluate this initiative and the services rendered by this mean of transport.(original abstract)
Twórcy
  • Akademia Morska w Gdyni
Bibliografia
  • J. Miotke-Dzięgiel, Turystyka morska, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2002.
  • T. Jednorał, Wybrane zagadnienia ekorozwoju Półwyspu Helskiego i Zatoki Puckiej, Wyd. Instytutu Morskiego, Gdańsk - Szczecin 1993.
  • M. Krzyżanowski, I. Redman, Z. Sójka, Żegluga morska 2000. Tendencje przemian, Wyd. Morskie, Gdańsk 1980.
  • A. Kucińska, Ocena zadowolenia klienta jako element analizy skuteczności systemu zarządzania jakością, "Zarządzanie Przedsiębiorstwem" 2009, nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361689

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.