Czasopismo
2010
|
nr 54 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
|
165--172
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Targeting at Women vs. Pink Color
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano podstawy marketingu skierowanego do kobiet, istotę koloru w marketingu i psychologiczne badania dotyczące oddziaływania koloru różowego. Przedstawiono w nim również kilka etapów ewolucji wykorzystania koloru różowego, wpływ koloru różowego na małe dziewczynki oraz wybrane praktyki działania przedsiębiorstw w obszarze stosowania koloru różowego(abstrakt autora)
The paper presents the bases of marketing targeting at women, the importance of color in marketing and psychological research on pink color influence. There are also featured some stages of evolution of pink color application and the influence of pink on little girls and the enterprise activity in the area of pink color usage(author's abstract)
Rocznik
Strony
165--172
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Katedra Marketingu, Politechnika Rzeszowska
Bibliografia
- M.J. Silverstein, K. Sayre, Women want more, How to capture your share of the word's largest, fastestgrowing market, Boston Consulting Group, HarperCollins Publishers, New York 2009
- M. Barletta, Marketing skierowany do kobiet, Cedewu Wydawnictwa Fachowe, Warszawa 2003
- B. Brennan, Why She Buys: The New Strategy for Reaching the World's Most Powerful Consumers, New York 2009
- J. Dobrowolska, Jak skutecznie złowić kobietę w sieci?, "Marketing w Praktyce" 2009, nr 11.
- B. Brennan, Why She Buys: The New Strategy for Reaching the World's Most Powerful Consumers, New York 2009,
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361715