Czasopismo
2010
|
nr 55 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
|
145--152
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Competitive Instruments Used by SME Enterprises in the Days of Financial Crisis
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano najczęściej stosowane instrumenty konkurowania wykorzystywane przez małe i średnie przedsiębiorstwa regionu kujawsko-pomorskiego. Zostały one omówione z perspektywy zmiany ich znaczenia w efekcie wpływu światowego kryzysu finansowego.(abstrakt oryginalny)
The paper presents the most popular competitive instruments used by small and mediumsized enterprises of Kujawsko-Pomorskie region. They have been discussed from the perspective of the possible change of their meaning in the effect of world financial crisis influence. (original abstract)
Rocznik
Strony
145--152
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
- D. Needle, Business in Context: An introduction to business and its environment, Chapman&Hall, London 1993.
- H. Simon, 33 sposoby na kryzys gospodarczy. Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy, Difin, Warszawa 2009.
- P. Macierewicz, Wyskakujemy z dołka, "Gazeta Wyborcza" z 18.12.2009.
- W. Gadomski, Skutki światowego kryzysu finansowego dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, w: Raport o stanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2007-2008, red. A. Żołnierski, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2009, s. 95.
- E. Glapiak, J. Kurasz, Zielona wyspa na czerwonym morzu, "Rzeczpospolita" z 3.12.2009.
- M.J. Stankiewicz, Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalnych, TNOIK "Dom Organizatora", Toruń 2002.
- Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
- M. Haffer, Instrumenty konkurowania, w: Budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa, red. M.J. Stankiewicz, TNOIK "Dom Organizatora", Toruń 1999, s. 52.
- L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing, PWE, Warszawa 2000.
- E. Michalski, Marketing, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171361865