PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 54 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku | 353--366
Tytuł artykułu

Narzędzia crm w firmie marketingu bezpośredniego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Tools of Crm in The Direct Marketing Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem pracy jest wypełnienie luki informacyjnej dotyczącej zjawiska CRM i zbadanie zadowolenia pierwszych klientów firmy działającej na zasadach marketingu bezpośredniego z budowania relacji z nimi. Firma buduje dobre relacje ze swoimi dystrybutorami, dba o ich rozwój i zdobywanie wiedzy merytorycznej o produktach. Oferowany pakiet narzędzi do kontaktu: pierwszy klient - firma oraz dystrybutor - konsument, nie jest wykorzystywany przez wszystkich dystrybutorów. Korporacja nie ma gwarancji, iż stosując narzędzia CRM zadowoli wszystkich współpracujących. Może jednak poznać ich oczekiwania, aby usatysfakcjonować kaŜdego klienta z osobna(abstrakt autora)
EN
The objective of the paper is fulfillment of the information gap related to the phenomenon of CRM and analysis of the level of satisfaction with relations of the first clients of a company, operating according to the rules of the direct marketing. The company creates good relations with distributors; it cares for their development and cognition of substantive knowledge about products. The offered package of instruments: for the client-company and distributor-consumer contacts, is not used by all respondents. The company does not have a warranty, that it will satisfy all co-workers with the use of CRM instruments. The company may recognize their expectations and to satisfy each individual client(author's abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
  • J. Dyche, CRM. Relacje z klientami, Wyd. One Press, Gliwice 2002, s. 35-39. I. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001,
  • E. Frąckiewicz, E. Rudawska, Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem koncepcji Customer Relationship Management, "Przegląd Organizacji" 2004, 7-8,
  • M. Stanusch, A. Stachowicz-Stanusch, Serce CRM - baza wiedzy o klientach, "Marketing i Rynek" 2004, nr 10,
  • K. Mazurek-Łopacińska, Badania marketingowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362085

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.