PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 55 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach | 455--461
Tytuł artykułu

Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Influence of Television Advertising on Consumers Behavior
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym opracowaniu przedstawione zostały wyniki badania dotyczącego wpływu reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą metody ankiety bezpośredniej na próbie 250 osób. Respondentami były osoby mieszkające na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.(abstrakt oryginalny)
EN
The aim of the paper is to present results of research concerning the influence of television advertising on consumers' behavior. The survey was conducted with the questionnaire method on the sample of 250 respondents from kujawsko-pomorskie voivodeship.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Brak
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362163

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.