PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 54 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku | 485--493
Tytuł artykułu

Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt - człowiek

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Contemporary Methods of Human - Product Interaction Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba wskazania roli i znaczenia odmiennego podejścia badawczego w odniesieniu do produktu zaawansowanego technologicznie. Samo bazowanie na podejściu deklaratywnym nie gwarantuje pełnego i zgodnego z oczekiwaniami oraz wyobrażeniami użytkowników/konsumentów rozpoznania kwestii oceny i stopnia dopasowania produktu.(abstrakt autora)
EN
The aim of this paper is an attempt to present the role and the meaning of different research approach to the advance and technology sophisticated products. Surveys which are only based on the declarations of customers only are enough to guarantee the proper results (especially in the context of customer expectations(author's abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • C. Easingwood, S. Harrington, Launching and re-launching high technology products, "Technovation" 2002, Vol. 22,
  • E. Hultink, S. Hart, H. Robben, A. Griffin, Launch decision and new product success: an empirical comparison of consumer and industrial products, "Journal of Product Innovation Management" 2000, Vol. 17 No. 1
  • L. De Marez, G. Verleye, ICT-innovations today: making traditional diffusion patterns obsolete and preliminary insight of increased importance, "Telematics and Informatics" 2004, Vol. 21 No. 3
  • P.W. Jordan, W.S. Green, Pleasure with products: beyond usability, Prentice-Hall, London 2002;
  • P.M.A Desmet, P. Hekkert, Framework of product experience, "International Journal of Design" 2007, nr 1, s. 57-66, Funology: from usability to enjoyment, red. M.A. Blythe, K. Overbeeke, A.F. Monk, P.C Wright, Dordrecht, Kluwer Academic Publishers 2003
  • B.J. Pine, J.H. Gilmore, Welcome to the experience economy, "Harvard Business Review" 1998, nr 76,
  • M.B. Holbrook, E.C. Hirschman, The experiential aspects of consumption: consumer fantasies, feelings and fun, "Journal of Consumer Research" 1998, nr 9
  • B. Schmitt, Experiential marketing, "Journal of Marketing Management" 1999, nr 15
  • Product experience, red. H.N.J. Schifferstein, P. Hekkert, Elsevier Press 2008, H.N.J. Schifferstein, M.P. Cleiren, Capturing product experience: a split-modality approach, "Acta Psychologica" 2005, nr 118
  • J. Kwahka, S. Han, A methodology for evaluating the usability of audiovisual consumer electronic products, "Applied Ergonomics" 2002, nr 33
  • S. Han, M. Hwan Yun, J. Kwahk, S. Hong, Usability of consumer electronic products, "International Journal of Industrial Ergonomics" 2001, nr 28
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362243

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.