Czasopismo
2010
|
nr 55 Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach
|
589--597
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Social Media Marketing as Factor of the Competitive Advantage on the Modern Market
Języki publikacji
Abstrakty
Marketing społecznościowy oraz pozycjonowanie stron (SEO) stanowią coraz większy udział kampanii marketingowych, których celem jest zwiększanie popularności i używalności firmowych portali internetowych zarówno poprzez bezpośrednie zdobywanie klientów oraz zwiększanie liczby odwiedzin, jak również poprzez zdobywanie linków prowadzących do firmowego serwisu, które w znaczny sposób zwiększa pozycję strony w wyszukiwarkach. Prostota personalizacji reklam w serwisach społecznościowych staje się coraz chętniej wykorzystywana jako forma internetowej promocji.(abstrakt oryginalny)
Social media marketing and search engine marketing make up more and more larger part of the marketing campaigns. The purpose of these campaigns is increasing popularity and usability of company web pages both by direct customers getting and increasing the number of the website visits as well as by capturing links leading to the company webpage, which increase, in a considerable way, the position of the page in search engines. Simplicity of the personalization of advertisements in social websites is a factor of increasing popularities of this form of the Internet promotion. (original abstract)
Rocznik
Strony
589--597
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Politechnika Łódzka
Bibliografia
- T. Szapiro, R. Ciemniak, Internet - nowa strategia firmy, Difin, Warszawa 1999, s. 37.
- J.S. Bień, O informatyce i przyszłości polszczyzny, w: Językoznawstwo w Polsce. Stan i perspektywy, red. S. Gajda, Wyd. Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2003, s. 81-93.
- R. Anam, Internet w Polsce VIII-X 2009, z dnia 29.12.2009, www.egospodarka.pl/48261,Internet-wPolsce-VIII-X-2009,1,39,1.html (03.02.2010).
- J. Porter, Serwisy społecznościowy. Projektowanie, Helion, Gliwice 2009, s. 17.
- M. Łebkowski, E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie, Onepress, Gliwice 2009, s. 136
- J. Grappone, G. Couzin, Godzina dziennie z SEO. Wejdź na szczyty wyszukiwarek, Helion, Warszawa 2009, s. 28.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362291