Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
E-Commerce as A Way of Diversification for Micro, Small and Medium Enterprises
Języki publikacji
Abstrakty
Rozpatrując obszar e-commerce jako rynek dostaw, przedsiębiorstwo posiada łatwy i szybki dostęp do informacji o asortymencie, oszczędzając tym samym czas i pieniądze. Dwudziestoczterogodzinny dostęp do witryn internetowych, wysoka ich liczebność oraz nieskomplikowana struktura organizacyjna przedsiębiorstw internetowych należą do czynników wpływających na atrakcyjność handlu elektronicznego.(fragment tekstu)
The paper presents a brief essence of e-commerce sector in Polish economy. The main consideration was given to SME as main members of this system.(original abstract)
Rocznik
Strony
281--288
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- C.M. Olszak, Systemy e-commerce. Technologie internetowe w biznesie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2004.
- B. Księżopolski, Z. Kotulski, Zagrożenia procesów komunikacyjnych w e-commerce oraz sposoby przeciwdziałania, w: Informatyka narzędziem współczesnego zarządzania, Wydawnictwo Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, Warszawa 2004, s. 247.
- A. Budziewicz, A. Drab-Kurowska, E-commerce jako element wspomagający funkcjonowanie krajowego operatora pocztowego w obliczu globalizacji, w: Przemiany i perspektywy polskich przedsiębiorstw w dobie integracji z Unią Europejską, red. K. Piech, G. Szczodrowski, Instytut Wiedzy, Warszawa 2003, s. 307.
- M. Idzikowski, Wybrane aspekty użyteczności i funkcjonalności witryny typu e-commerce, w: Systemy wspomagania organizacji SWO 2006, red. T. Porębska-Miąc, H. Sroka, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362567