Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Building a Business Development Strategy, Taking into Crises Situation. Research Results
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest ukazanie elementów wpływających na proces kształtowania strategii przez przedsiębiorstwa sektora MSP z uwzględnieniem sytuacji kryzysowych. Referat zawiera wyniki badań empirycznych, przeprowadzonych metodą ankietowania na grupie 166 przedsiębiorców w październiku i listopadzie 2009 roku.(fragment tekstu)
The main objective of the article is to present the factors that influence the formulation of strategies by the companies of the SME sector including crises situations. Paper contains a theoretical introduction to the strategy and crises situations, and describes the results of empirical research. Data are from the author's own research carried out from October to November 2009 and include a group of 166 enterprises, which until 2008 at least once modified their strategy.(original abstract)
Rocznik
Strony
289--298
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
- K. Obłój, Strategia sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1998.
- Z. Pierścionek, Strategie rozwoju firmy, PWN, Warszawa 1996.
- M.K. Nowakowski, M.L. Rzemieniak, Kryzys i przetrwanie w marketingu, Difin, Warszawa 2003.
- P. Drucker, Management New Role, "Harvard Business Review", 1969, nr 11-12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362573