PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 57 E-gospodarka w Polsce. Stan obecny i perspektywy rozwoju.Cz. I | 179--187
Tytuł artykułu

Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Internet Social Networking in Process of Building Strong Brand
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Społeczności internetowe mają w sobie ogromny potencjał umożliwiający markom prowadzenie z konsumentem głębokiego dialogu na różnych poziomach zaangażowania - od budowania rozpoznawalności marki, poprzez uzyskanie pożądanych reakcji konsumentów, aż po lojalność. Celem artykułu jest pokazanie roli społeczności sieciowych w procesie budowania marki i kreowania jej siły. (fragment tekstu)
EN
Marketing within social networks environment enables new quality of customer relationships on the Internet. The aim of the paper is to present the role of social networks in the process of building strong brands. Authors examined four levels of Keller's brand building pyramid to present potential of socials networks in effective communication with customers - from creation of brand awareness, through desirable feedback, to customer loyalty. (fragment of text)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Boyd D.M., Ellison N.B., Social Network Sites: Definition, History and Scholarship, Journal of Computer-Mediated Communication, 2007, 13 (1).
  • Gemius: gemiusRaport Nie kończąca się relacja, październik 2008.
  • Jaskowska B., Społeczności internetowe z bliska - relacja z konferencji CommunityStandard 2009, Internet Standard, listopad 2009.
  • Keller K.L., Strategic Brand Management, Building, Measuring and Managing Brand Equity, Pearson Prentice Hall, 2008.
  • Knapik A., Wykorzystanie marketingu szeptanego w komunikacji nieformalnej przedsiębiorstw, Świat Marketingu, 2005, kwiecień http://www.swiatmarketingu. pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=285919 [2010-02-28].
  • Megapanel PBI/Gemius, wyniki za październik 2008, http://blog.gemius.pl/ ?more= 178 [2010-02-28].
  • Oldenburg R., The Great Good Place, New York, 1989.
  • Przewłocka J., Kowalski J., Odbiór reklamy w serwisach społecznościowych, czyli dlaczego nie kupujemy odkurzacza w barze, "pro-KREACJA", 2010.
  • Rheingold H., A slice of life in my virtual community, [w:] Harasim L. M. (red.), Global Networks, Cambridge: MIT Press, 1993.
  • Stone A.R., First Steps, ed. Benedikt M., Cambridge: MIT Press, 1991.
  • Todd T., Twitter stunned Kim Kardashian earns $10k a tweet, http://www.examiner.com/x-24390-Twitter-Entertainment- Examiner~y2009m12d29 Twitter-stunned-Kim-Kardashian-earns-10k-a-tweet [2010-02-20].
  • Wellman B., The Rise of Personalized Networking, Physical Place and CyberPlace, 2001, February.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171362629

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.