PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3(19) | 75--83
Tytuł artykułu

Ocena dostępności stron internetowych obiektów bazy noclegowej w gminie Białowieża w wyszukiwarce Google

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Google Search Engine Visibility Analysis of Accommodation Facilities Internet Sites in Białowieża Commune
Języki publikacji
PL
Abstrakty
celem niniejszego opracowania jest określenie i przeanalizowanie dostępności (pozycji) wybranych witryn internetowych, prezentujących ofertę noclegową hoteli, pensjonatów i gospodarstw agroturystycznych w gminie Białowieża, na przykładzie popularnej wyszukiwarki Google.(fragment tekstu)
EN
The article contains the analysis of Google Search Engine Visibility of accommodation facilities Internet Sites in Białowieża Commune. The thirteen combination of most popular keywords were analyzed. The obtained results suggest that only a little part of these objects, especially guest house and agritourist farms websites are highly visible in Google search engine. The hotels websites are highly visible only with strongly relevant keywords sentence.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Białostocka
Bibliografia
  • M.A. Rastrollo, P. Alarcon, The Competitiveness of Traditional Tourist Destinations in the Information Economy, w: Proceedings of the International Conference on Information and Communication Technologies in Tourism 2000, New York, Springer-Verlag 2000, s. 209-217.
  • B.P. Shah, Search Engine Visibility of National Tourism Promotion Websites: A Case of Nepal, Proceedings of the 3rd International Conference on Theory and Practice of Electronic Governance, ACM International Conference Proceeding Series 322, New York2009, s. 287-292.
  • J. Espadas, C. Calero, M. Piattini, Web site visibility evaluation, "Journal of the American Society for Information Science and Technology" nr 59 (11), s. 1727-1742.
  • H. Zhao, W. Meng, C. Yu, Automatic extraction of dynamic record sections from search engine result pages, Proceedings of the 32nd international conference on Very large data bases. Research 28: Search applications, Seoul, Korea 2006, s. 989-1000.
  • D.C. Green. Search Engine Marketing: Why it benefi ts us all, "Business Information Review" 2003, nr 20, s. 195.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171363509

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.