PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 15 Instrumenty, strategie i wyzwania w przyciąganiu kongresów do miast niebędących stolicami | 47--52
Tytuł artykułu

The Use of Customer Relationship Management and Direct Marketing Tools by Convention Bureaus

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Wykorzystanie marketingu bezpośredniego oraz systemów CRM przez Convention Bureau
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
There is no doubt that, in an increasingly competitive environment, CVBs all over the world are becoming more aware of the advantages offered by the two marketing communications techniques discussed in this article. Indeed, the 2004 Survey of Destination Management Organisations undertaken by the World Tourism Organisation indicated that the two areas of activity projected to be undertaken by significantly more destination marketing organisations of all types, including CVBs, in the following three years were10: - E-mail Marketing, - Customer Relationship Management (CRM). In a buyers' market, it is certain that in the future, successfully attracting meetings events will increasingly depend on CVBs' creative and exhaustive use of all of the marketing communications techniques available to them, including CRM and direct marketing.(fragment of text)
W artykule pokazano, w jaki sposób organizacje odpowiedzialne za marketing grupowej turystyki biznesowej - Convention Bureau wykorzystują narzędzia CRM oraz marketing bezpośredni w komunikacji z klientami, potencjalnymi klientami oraz partnerami w obszarze działania. Ze względu na rosnącą konkurencję między miastami na rynku konferencji i kongresów odpowiednio przygotowany produkt turystyczny jest już niewystarczający dla przyciągnięcia potencjalnych organizatorów. Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej jest możliwe m.in. poprzez twórcze wykorzystanie zaawansowanych technik marketingowych omówionych w artykule.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
  • University of Westminster
Bibliografia
  • J.C. Holloway, Marketing for Tourism, Prentice Hall, 2004.
  • C. Canning, "Understanding CRM", in The Meetings Professional, "Meeting Professionals International", July 2004.
  • S. Pike, Destination Marketing Organisations, Elsevier 2004.
  • M. Lenhart, Can you be bought?, "Meetings & Conventions", March 1998.
  • P. Kotler, J. Bowen and J. Makens, Marketing for Hospitality and Tourism, Prentice Hall, 2003.
  • V. Middleton, Marketing in Travel and Tourism, Butterworth-Heinemann, 2001.
  • T. Rogers, Conferences and Conventions: A Global Industry, Butterworth-Heinemann 2003, p. 105.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171363713

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.