PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 11 | 113--126
Tytuł artykułu

Komunikacja marketingowa na rynku turystyki uzdrowiskowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Communication on the Market of Health Resort Tourism
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania instrumentów promocji na rynku turystyki uzdrowiskowej. Artykuł został podzielony na dwie części. W pierwszej części - o charakterze teoretycznym - przedstawiono instrumenty promocji, które mogą być wykorzystywane w turystyce uzdrowiskowej, w drugiej zaś podjęto próbę oceny zastosowania wybranych narzędzi promocyjnych na rynku turystyki uzdrowiskowej w województwie zachodniopomorskim.(fragment tekstu)
EN
The aim of the article is a presentation of the possibilities of promotion instruments utilization on the health resort tourism market. The article was divided into two parts. In the fi rst part, which has a theoretical character, the instruments of promotion possible to use in the resort tourism were presented. An attempt of estimation of utilization of chosen promotional instruments on the resort tourism market in West Pomeranian Voivodeship was made in the second part.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
113--126
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • W.J. Stanton, Fundamentals of Marketing, New York 1981.
  • Raport of the Defi nitions Committee of the American Marketing Association, "Journal of Marketing" 1968, nr 2, s. 211.
  • R. Głowacki, Z. Kossut, T. Kramer, Marketing, Warszawa 1994.
  • A. Lewandowska, A. Tomaszewicz, Internet jako Ĩródáo informacji o zagospodarowaniu turystycznym uzdrowisk, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 466, Szczecin 2007, s. 171.
  • A. Madeyski, Podstawowe formy promocji polskich uzdrowisk w warunkach rynkowych, w: Uzdrowiskowy produkt turystyczny, Kraków 1998.
  • Turystyka. Zarys wykładu, red. A. Panasiuk, Szczecin 2001.
  • I. Rutkowski, W. Wrzosek, Strategia marketingowa, Warszawa 1976.
  • A. Sznajder, Sztuka promocji, Warszawa 1993.
  • R. Nowacki, M. Strużycki, Reklama w przedsiębiorstwie, Warszawa 2002.
  • S. Bosiacki, J. Sikora, Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji, Poznań 1999.
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171363953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.