PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 11 | 141--152
Tytuł artykułu

Cele promocji biur podróży i ocena ich realizacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Promotion Goals of Travel Agencies and Evaluation of Its Execution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowym celem artykułu jest identyfikacja celów stawianych przed komunikacją marketingową w biurach podróży, jak również ocena stopnia ich osiągnięcia.(fragment tekstu)
EN
The article shows the division of promotion goals. It also describes aims of promotion, which are executed by travel agencies in two dimensions economical and psychographical. The article points out the effectiveness of promotional goals established by travel agencies. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
141--152
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firm, Warszawa 1996.
  • R. Niestrój, Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Warszawa 1996.
  • R. Kłeczek, W. Kowal, P. Waniowski, J. Woźniczka, Marketing. Materiały do ćwiczeń, Wroclaw 1992.
  • Altkorn, Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1995.
  • J. Bidlingmaier, Festlegung der Werbeziele. Handbuch der Werbung, red. K. Berens, Wiesbaden 1970.
  • J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Warszawa 2001.
  • . J. Łodziana-Grabowska, Efektywność reklam, PWE, Warszawa 1996.
  • R. White, Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi, Business Press Sp. z o.o., Warszawa 1993.
  • E. Duliniec, Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Warszawa 1995.
  • A. Sznajder, Skuteczna reklama, Międzyborów 1992.
  • A. Jachnis, J.F. Terelak, Psychologia konsumenta i reklamy, Bydgoszcz 1998.
  • M. Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu, Wrocław 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171363957

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.