Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Wiodące niemieckie przedsiębiorstwa sektora "premium" w branżach wymagających intensywnego doradztwa - jakość usług w sferze dystrybucji i obsługi klienta
Języki publikacji
Abstrakty
W silnie konkurencyjnych branżach, wśród niemieckich przedsiębiorstw działających w obszarach wymagających intensywnego doradztwa, otwierają się współcześnie w dużo większym stopniu możliwości wyróżnienia się na rynku dzięki wzorowej obsłudze klienta i profesjonalnemu procesowi sprzedaży. Postrzeganie marki jest w dużej mierze uzależnione - szczególnie w segmencie "premium" - od doświadczeń w miejscu sprzedaży (POS). Rozwiązaniem jest nowe podejście do konstruowania strategii w sferze dystrybucji: indywidualizacja i emocjonalizacja jako główne elementy jakości usług prowadzące do utrzymania klientów. Rosnące znaczenie elementów przed- i potransakcyjnych wymaga jednak profesjonalnego zrozumienia tych czynników i zakotwiczenia zarządzania jakością jako najważniejszego elementu w organizacji. Ponadto wysoką jakość usług w punktach sprzedaży można osiągnąć tylko wtedy, gdy będzie ona stale optymalizowana na podstawie regularnych pomiarów jakości.(abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
- Premium-Anbieter: In einer Branche in Bezug auf Produkt, Preis, Kommunikation, Vertrieb und Service fuehrende Unternehmen.
- POS: Point of sale, Ort der Warenabgabe bzw. des Verkaufs- oder Beratungsgespraechs.
- http://www.jdpower.com/, September 2009
- Gesundheitsfonds: Neuregelung im deutschen Gesundheitssystem seit 1.1.2008, die vorsieht, dass alle staatlichen Gelder fuer die Krankenkassen zunaechst in einen zentralen Fonds eingezahlt werden und die Krankenkassen aus diesem dann nach einem Schluessel folgend ihrer Mitgliederstruktur Gelder zugeteilt bekommen
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364265