PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 4 | 48--59
Tytuł artykułu

Skimmertisinging the Market of on - Board Adv

Warianty tytułu
Strategia skimming w reklamie na pokładzie samolotów
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Zainspirowani transportem naziemnym operatorzy lotniczy rozpoczęli próby wykorzystywania dużego potencjału marketingu i reklamy na pokładzie. Reklama na pokładzie dostarcza lepszego i efektywnego kosztowo sposobu komunikacji z klientem. Głównym celem artykułu jest analiza rzeczywistego potencjału reklamy na pokładzie samolotów. Badania zostały głównie oparte na tanich liniach lotniczych, jako że te osiągają zarówno wysoki stopień wykorzystania floty, jak i wysoki współczynnik ilości zarezerwowanych miejsc. Poprzez zrealizowane badania autorzy zamierzają znaleźć odpowiedź na pytanie, czy marzenie Michael O'Leary'ego o linii lotniczej bez biletów może się ziścić, czy jest to wyłącznie utopia.(abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • University of Zilina
autor
  • University of Zilina
  • University of Zilina
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364469

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.