Warianty tytułu
Zmiany w postrzeganiu rynku przez polskich rolników (na przykładzie województwa zachodniopomorskiego)
Języki publikacji
Abstrakty
Praca jest teoretyczno-empiryczną analizą możliwości marketingowych zachodniopomorskich rolników, których reprezentuje 526 gospodarzy poddanych badaniom w latach 2005-2006. Wraz z oceną możliwości marketingowych rolników można było także podjąć czynności służące analizie sposobu postrzegania rynku i zachodzących na nim zmian. W teoretycznej części pracy podjęto próbę oceny zasad marketingowych w działalności rolniczej, natomiast w części empirycznej - na podstawie wyłonionej próby statystycznej -zbadano, czy rolnicy różnią się między sobą ze względu na stosowane instrumenty i działania marketingowe. W tym celu posłużono się jedną z wielu metod taksonomicznych, tj. metodą k-średnich.(abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
67--74
Opis fizyczny
Twórcy
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364483