Warianty tytułu
Zastosowanie metody krytycznych przypadków w badaniu usług
Języki publikacji
Abstrakty
Jakościowe metody badawcze uznawane są za szczególnie przydatne w dziedzinie zarządzania usługami. Artykuł niniejszy wyjaśnia dlaczego tak się dzieje. Opisuje pokrótce szereg metod jakościowych. Więcej miejsca poświęca zaś jednej z nich tj. metodzie krytycznych przypadków (ang. Critical Incident Technique CIT). Autor dość szczegółowo omawia pięć etapów zastosowania metody krytycznych przypadków. Etapy te to: (1) określenie celu działania będącego przedmiotem badań; (2) stworzenie planu obserwacji; (3) zbieranie danych; (4) analiza i klasyfikacja danych; (5) interpretacja i prezentacja danych. Autor porusza praktyczne zagadnienia związane z zastosowaniem tejże metody, rekomenduje również źródła informacji nt. metody krytycznych przypadków przydatne dla tych, którzy chcieliby ją stosować.(abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
83--91
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364495