PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 4 | 83--91
Tytuł artykułu

Researching Services Using the Critical Incident Technique

Warianty tytułu
Zastosowanie metody krytycznych przypadków w badaniu usług
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Jakościowe metody badawcze uznawane są za szczególnie przydatne w dziedzinie zarządzania usługami. Artykuł niniejszy wyjaśnia dlaczego tak się dzieje. Opisuje pokrótce szereg metod jakościowych. Więcej miejsca poświęca zaś jednej z nich tj. metodzie krytycznych przypadków (ang. Critical Incident Technique CIT). Autor dość szczegółowo omawia pięć etapów zastosowania metody krytycznych przypadków. Etapy te to: (1) określenie celu działania będącego przedmiotem badań; (2) stworzenie planu obserwacji; (3) zbieranie danych; (4) analiza i klasyfikacja danych; (5) interpretacja i prezentacja danych. Autor porusza praktyczne zagadnienia związane z zastosowaniem tejże metody, rekomenduje również źródła informacji nt. metody krytycznych przypadków przydatne dla tych, którzy chcieliby ją stosować.(abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364495

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.