PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 16 Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku | 69--78
Tytuł artykułu

Klient na rynku usług oferowanych przez szkoły tańca

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Client on the Services Market Offered by Dance Schools in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ciągu ostatnich lat popyt na zajęcia taneczne bardzo się zwiększył, co skutkowało rozwojem działalności studiów tańca. Prowadzenie tego typu działalności jest obecnie bardzo intratne, jednak bez odpowiedniej promocji trudno jest wyróżnić się w wielości szkół tańca. Większość z nich chce zaprezentować swoją ofertę jako aktywną formę spędzania wolnego czasu, propagowanie zdrowia oraz świetną zabawę. Trzeba mieć pomysł, który ściągnie do szkoły ludzi i pozwoli jej się rozwijać. Musi to być coś, co odróżni tę szkołę od innych. Taniec jest taką formą aktywności fizycznej, którą można uprawiać bez względu na wiek czy płeć. Obecnie oferta na rynku jest tak różnorodna, że każdy, nawet najbardziej wymagający klient, znajdzie coś dla siebie. W przedsiębiorstwach, takich jak szkoły tańca, najistotniejsze jest zadowolenie usługobiorcy. Należy więc stale o niego dbać i zabiegać, elastycznie dopasowując ofertę do potrzeb i panujących trendów na rynku, gdyż to klienci decydują o obecności szkoły tańca na rynku. Klienci, którzy są zainteresowani ofertą szkół tańca, oczekują, aby zajęcia taneczne były ciekawe, różnorodne i dawały im poczucie mile spędzonego czasu. (fragment tekstu)
EN
The article presents consumers' behavior on the sports market. It shows how many people, who work out, decide to participate in dance classes and what are their choices. Dance is a special type of sport, recently discovered by many people. This kind of activity can be practiced regardless of age or sex. The author shows the dance classes market in Szczecin, and more precisely describes one of the largest dance schools in West Pomerania - Shock Dance from Szczecin.(original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Gołaszewska A., Poradnik zdrowie.pl, 7.05.2009.
  • Tatarczuk M., niepublikowana praca magisterska pt. Sposoby promocji i reklamy tańca w Polsce, US Szczecin 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364691

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.