Warianty tytułu
Nowoczesna obsługa klienta elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono podstawowe zagadnienia związane z logistyczną obsługą klienta. Działania podejmowane przez firmy logistyczne mają ogólnie na celu Dążenie do profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi od pierwszego kontaktu z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów, właściwą identyfikację potrzeb klienta oraz szybkie i kompletne ich zaspokojenie, zapewnienie indywidualnego podejścia i partnerstwa w stosunkach z klientem, dotrzymywanie zobowiązań, sprawną komunikację z klientem, pracownikami i przewoźnikami (dostawcami). Ciągłe doskonalenie obsługi klienta, podnoszenie własnych kwalifikacji, współtworzenie jednolitego, prestiżowego wizerunku firmy jest, bowiem istotnym elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.(abstrakt autora)
Rocznik
Tom
Strony
149--155
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171364969