PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 41--44
Tytuł artykułu

Od bazy do megabazy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W latach 50. zainteresowania marketingu skupiały się głównie na towarach konsumpcyjnych. Lata 60. zapoczątkowały przesunięcie uwagi na rynek towarów inwestycyjnych. Główny obszar koncentracji zainteresowań teoretyków marketingu stanowiły w latach 70. organizacje nastawione na zysk. Dominującym obszarem badań marketingowych w latach 80. stał się sektor usług. Lata 90. należą już do marketingu opartego na więzi, a więc trwałych stosunkach firmy i konsumenta. Przy czym przełomem było upowszechnienie komputerowej technologii informacyjnej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
41--44
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171365605

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.