PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu | 112--120
Tytuł artykułu

Różnice w postrzeganiu marketingu w świetle badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Differences in Perceiving Marketing According to Research of Economy and Management Students from University of Szczecin
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania marketingowe wizerunku marketingu wykazują, że marketing nie jest już tak modną dyscypliną wśród studentów. W dzisiejszych czasach bardziej popularne są takie dyscypliny, jak informatyka czy logistyka. Wielu studentów (ponad 50%) jednak uważa, że rośnie popularność marketingu. W ich opinii marketing jest dyscypliną, która jest obiecująca, interesująca, lecz trudna do studiowania, gdyż niezbyt konkretna i niepraktyczna.(abstrakt oryginalny)
EN
Marketing research of the image of marketing shows that marketing is not any more the popular discipline of study in students' opinion. Such disciplines like the computer science and logistics are more popular nowadays. Many students (over 50%) think popularity of marketing is growing. In students' opinions marketing is the discipline that is: promising, interesting but difficult to study, not concrete, not practical.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • E. Babbie: Badania społeczne w praktyce. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  • R. Kłeczek: Problemy konceptualizacji zmiennych i wykorzystanie skal w badaniach wizerunku marki. W: Badania marketingowe. Red. K. Mazurek-Łopacińska. PWE, Warszawa 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171365727

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.