PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu | 382--388
Tytuł artykułu

Kształtowanie oferty usługowej przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce na konkurencyjnym rynku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Designing of Services Offer by Mobile Telecommunication Operators in Poland on Competitive Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W konsekwencji redukcji stawek taryfowych na usługi telefonii komórkowej szczególnego znaczenia, jako czynnika konkurowania, nabierają oferty usługowe. W artykule przedstawiono możliwości kształtowania ofert usługowych przez poszczególne grupy operatorów telefonii komórkowej w Polsce. W kontekście tych rozważań wskazano na potencjał konkurencyjny tkwiący w ofertach usługowych telefonii komórkowej.(abstrakt oryginalny)
EN
As the consequence of mobile phone services price reduction, the offered services are getting more and more important as a competitive factor. The article describes the possibilities of services offer designing by particular groups of mobile operators in Poland. According to this the competitive potential of such activities was shown.(short original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Rynek telekomunikacyjny w Polsce. Klienci indywidualni. Indicato, Warszawa 2009.
  • S. Shen: Mobile Payment, 2007-2012. Dataquest Insight, Stamford 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171365751

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.