Czasopismo
2009
|
nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
|
597--605
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Partnership in Creating Competitive Advance of Self-Government Units - Selected Aspects
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przybliżenie koncepcji partnerskiego działania na gruncie jednostek samorządu terytorialnego z jednoczesnym wskazaniem korzyści płynących ze wspólnie podejmowanych inicjatyw. Analizie została poddana w szczególności koncepcja partnerstwa w sferze marketingu terytorialnego. Zaprezentowany został również proces kreowania strategii partnerstwa w marketingu terytorialnym i wpływ partnerstwa na umacnianie pozycji konkurencyjnej JST.(abstrakt oryginalny)
The aim of the paper is pointing out the concept of partnership at the self-government level. The benefits of commonly undertaken initiatives are also pointed out. In particular, the concept of partnership marketing is discussed as a significant form territorial marketing. The paper also presents the process of creating partnership strategy in territorial marketing and the impact of partnership on strengthening competitive position of a self-government entity. (original abstract)
Rocznik
Strony
597--605
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171365765