PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu | 290--299
Tytuł artykułu

Nowoczesne metody kształtowania partnerstwa na rynku usług ubezpieczeniowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Modern Ways of Partnership Creating on the Insurance Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kształtowanie partnerstwa rozszerza definicję i koncepcję sprzedaży ze świadomego aktu działania na proces ciągły, który obejmuje swoim zasięgiem wszystkich pracowników danego przedsiębiorstwa. Celem podejmowanych działań w ramach partnerstwa jest zarówno zbudowanie lojalności, jak i zdefiniowanie "wartości" każdego klienta za pomocą systematycznego pozyskiwania i odpowiedniego wykorzystania dostępnych informacji. Partnerstwo wiąże się przede wszystkim z tworzeniem wartości dla klienta i zapewnieniem tym samym realizacji celów biznesowych towarzystwom ubezpieczeniowym.(abstrakt oryginalny)
EN
The partnership creation expands the definition and conception of selling from the awareness action to the continuous process that embrace in its range all the employees in the company. The main objective of the actions that have been put up is to create the loyalty as well as to define the "value" of each client. It can be achieve by continuous gathering and appropriate usage of accessible information. First of all, the partnership is connected with the value creation for the clients that makes possible to execute the business aims of insurance companies in the same time. ZESZYTY NAUKOWE(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • R.S. Swift: Accelerating customer relationships. "Database Marketing Institute", October 2003, s. 18.
  • B. Mc Kim: How to Measure CRM Success. "Database Marketing Institute", July 2003, s. 25.
  • J. Fleming: Increasing CRM Performance - for Financial Institutions. "The Customer Management Community", May 2004, s. 9.
  • M. Jaworski: Relacje z klientami. Do kogo i z czym? "Miesięcznik Ubezpieczeniowy" 2004, nr 12, s. 37.
  • W. Węgorkiewicz: CRM - czy ktoś wie, o co chodzi? "Miesięcznik Ubezpieczeniowy" 2004, nr 12, s. 32.
  • Komunikacja marketingowa. Red. M. Rydel. ODDK, Gdańsk 2001.
  • J. Toczyński, Proces wdrażania systemu jakości zgodnego z normą ISO 9001 w zakresie ubezpieczeń. W: Zarządzanie jakością usług w bankach i zakładach ubezpieczeń. Red. J. Garczarczyk. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000, s. 137.
  • A. Łach, M. Mikołajczyk: Sposób na rozwój. "Miesięcznik Ubezpieczeniowy" 2004, nr 12, s. 42.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366155

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.