PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu | 312--318
Tytuł artykułu

Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Partnership as a Concept of Actions in the Educational Services Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozważania zawarte w artykule ujęto w trzech częściach. Pierwsza dotyczy usługi edukacyjnej jako przedmiotu partnerskich relacji uczelnia - student, ze wskazaniem jej specyficznych cech oraz działań marketingowych pomocnych w jej kształtowaniu i umacnianiu. Druga część skupia się na prezentacji elementów użyteczności usługi edukacyjnej dla studenta oraz możliwościach jej zwiększania. Trzecia zaś dotyczy zarządzania relacjami uczelnia - student.(abstrakt oryginalny)
EN
Deliberations included in the paper are put in three parts. First part concerns educational services as basic for partnership relations between student and University, including specific features and marketing actions supportive in strengthening this relationship. Second part focuses on presenting educational services' utility elements for students and possibilities of its augmentation. Third part concerns managing relations between student and University. 14 Ibidem,(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • A. Drapińska: Marketing szkół wyższych - model budowania relacji ze studentem. "Marketing i Rynek" 2008, nr 12 s. 14.
  • A. Drapińska: Kierunki działań marketingowych w szkole wyższej. "Marketing i Rynek" 2006, nr 12, s. 12.
  • Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wang: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
  • A. Drapińska: Student - klient. Czy uczelnia ma zawsze spełniać oczekiwania studentów? "Marketing i Rynek" 2007, nr 3, s. 17.
  • J. Dietl: Czy potrzebne jest zarządzanie marketingowe w szkolnictwie wyższym? "Marketing i Rynek" 2004, nr 2, s. 5.
  • I. Seredocha: Działania marketingowe podstawą sukcesu uczelni. "Marketing i Rynek" 2007, nr 2, s. 30.
  • S. Wilmańska-Sosnowska: Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu. W: Marketing - Handel - Konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. Red. B. Gregor. Folia Oeconomica 179, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004, s. 215.
  • A. Marszałek: Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych. "Marketing i Rynek" 2009, nr 4, s. 16.
  • K. Pawłowski: Sposoby uzyskiwania przewagi konkurencyjnej szkoły wyższej. "Marketing i Rynek" 2005, nr 11, s. 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366167

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.