Czasopismo
2009
|
nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu
|
329--336
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Creation of Product's Brand Value in Distribution Channel
Języki publikacji
Abstrakty
Znana i ceniona marka staje się niezwykle ważnym narzędziem konkurowania. Za jej wartość odpowiadają nie tylko wytwórcy produktów, ale także pośrednicy handlowi. Można wskazać, iż dystrybucja bezpośrednia jest przykładem rozwiązania, które pozwala producentowi na kompleksowe kreowanie wartości marki, zarówno na etapie produkcji, jak i dystrybucji, przy czym producent zachowuje kontrolę nad produktem oraz marką także na etapie sprzedaży detalicznej.(abstrakt oryginalny)
A known and valued brand becomes an important competitive instrument. The entities responsible for brand's value are not only producers but also trade enterprises. It is possible to indicate that direct distribution is an example of a solution which enables creating brand value complexity, both on the stage of production and distribution, while producer preserves full control under the product and brand also on the stage of retailing. (original abstract)
Rocznik
Strony
329--336
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- G. Urbanek: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa 2002.
- Ekspansja czy regres marketingu. Red. E. Duliniec, L. Garbarski. PWE, Warszawa 2006.
- J. Kall: Silna marka. PWE, Warszawa 2001.
- G. Urbanek: Koncepcja kapitału marki. "Marketing i Rynek", 2000, nr 5, s. 8-15.
- B. Słomińska: Kształtowanie kanałów dystrybucji jako narzędzie konkurowania producentów. "Marketing i Rynek" 2003, nr 2, s. 24.
- M. Jeznach: Podstawy marketingu żywności. SGGW, Warszawa 2007.
- W. Wrzosek: Funkcjonowanie rynku. PWE, Warszawa 2002.
- T. Domański: Bliskość między siecią handlową a klientem - wyzwania strategiczne. "Marketing i Rynek" 2005, nr 1, s. 2.
- K. Obłój: Strategia organizacji. PWE, Warszawa 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366171