PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 41 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo w marketingu | 563--569
Tytuł artykułu

Kształtowanie partnerskich relacji wielkopolskiego oddziału wojewódzkiego NFZ z samorządami i innymi instytucjami w ramach promocji programów profilaktycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Creating Partnership between the National Health Fund of Wielkopolska Province with Local Governments and Other Institutions in the Frames of Prevention Programs Promotion
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wielkopolski Oddział NFZ, obok zapewnienia finansowania badań mammograficznych oraz cytologicznych, przeprowadził w roku 2008 liczne akcje informacyjne, kampanie medialne oraz festyny. Celem tych działań było zwiększenie świadomości mieszkańców Wielkopolski o korzyściach zdrowotnych związanych z udziałem w tych badaniach. Aby podnieść atrakcyjność festynów przygotowywanych dla mieszkańców Wielkopolski oraz zwiększyć zasięg podejmowanych działań, Fundusz współpracował z lokalnymi samorządami oraz innymi instytucjami odpowiedzialnymi za promocję programów profilaktycznych. W roku 2008 odnotowano znaczący wzrost liczby kobiet korzystających z badań cytologicznych.(abstrakt oryginalny)
EN
In 2008 not only did the National Health Fund of Greater Poland Province finance mammography and smear tests, but also organised numerous informative actions, media campaigns and fêtes, whose aim was to raise Wielkopolska inhabitants' awareness of the benefits derived from undergoing preventive medical checks. In order to extend the area of its activity, and also to make the fêtes more attractive, the National Health Fund proposed cooperation to local governments as well as other institutions responsible for promoting prevention programs. As a consequence, 2008 was a year when a considerable increase in the number of women having a smear test was observed.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Bibliografia
  • S. Dutkiewicz., W. Bichalski: Edukacja zdrowotna warunkiem wczesnego wykrycia raka piersi. W: Promocja zdrowia rodziny. Red. W. Śladkowski. VOL.LIX,SUPL XIV, N1 Lublin 2004, s. 482-484.
  • K. Wojcik: Public relations od A do Z. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2001.
  • F.P. Seitel: Public relations. Wydawnictwo Felberg, Warszawa 2003.
  • G.R. Foxall, R.E. Goldsmith: Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 237-240.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366243

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.