Czasopismo
2009
|
nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
|
231--240
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Brand Importance as an Element of Competitive Advantage and Identity Maintain
Języki publikacji
Abstrakty
Znaczenie marki czy kraju pochodzenia jest jednym z głównych czynników wyboru w procesie zakupu. Wpływ na pozycję firmy ma więc znajomość jej i produktów wśród klientów. W artykule przedstawiono analizę wybranych wyników badań w celu zasygnalizowania ich wpływu na kształtowanie strategii firmy. (abstrakt oryginalny)
The importance of a brand or a country of origin is one of main factors of choice in the buying process. The awareness of a company and its brands has an impact on this company position among customers. The paper presents the analysis of chosen research results in order to indicate their impact on company's strategy formulating. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
231--240
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- J. Barney: Gaining and Sustaining Competive Advantage. London 1997.
- M Williams: Interactive Marketing. How to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action. Prentice Hall, Australia 1994, s. 354.
- ^ S. Day: Budowanie trwałych związków. "Puls Biznesu" - dodatek "Marketing doskonały", 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366701